Odpowiedz

Bankomat i 3 razy zły pin

Witam, dzisiaj spotkała mnie przykra sytuacja, pomyliłem swoje karty i wpisywałem nie ten pin co trzeba.

Po 3 próbie wpisania wyskoczył błąd realizacji i oddano mi karte.

Nie można z bankomatu wypłacić pieniędzy, co robić ? Na ile karta została zablokowana ? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
fireowner
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (34 533 wyświetleń)

Re.: Bankomat i 3 razy zły pin

Kartę możesz odblokować na naszej infolinii kart pod numerem 32 357 00 12. Lub po zalogowaniu się do bankowości, ale jeszcze do tej poprzedniej wersji systemu ING BankOnLine opcja Karty.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (34 499 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy