30-11-2016 17:55
Witam, dzisiaj spotkała mnie przykra sytuacja, pomyliłem swoje karty i wpisywałem nie ten pin co trzeba.
Po 3 próbie wpisania wyskoczył błąd realizacji i oddano mi karte.
Nie można z bankomatu wypłacić pieniędzy, co robić ? Na ile karta została zablokowana ?
01-12-2016 17:26
Kartę możesz odblokować na naszej infolinii kart pod numerem 32 357 00 12. Lub po zalogowaniu się do bankowości, ale jeszcze do tej poprzedniej wersji systemu ING BankOnLine opcja Karty.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy
Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.
23-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |