Odpowiedz
Dwa pytania. Do kiedy potrwa awaria? A drugie. Czy można wgrać swoją grafikę przy zamawaianiu karty, czy trzeba skorzystać z gotowych wzorów?
Odpowiedz
0 Lajków
Flandzik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-10-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 795 wyświetleń)

Re: Awaria

Moje ING już działa prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia. Jeżeli zamawiasz kartę przez Moje ING, możesz wgrać zdjęcie wybrane przez siebie lub wybrać coś z naszej galerii Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 775 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy