27-10-2021 13:10
Dlaczego nie można ustawić automatycznej spłaty kk z OKA? Było by to wygodne
28-10-2021 13:29
@guren Dziękujemy za sugestię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu
17-02-2022 20:28
I jak tam sugestia?
21-02-2022 09:28
Nie mamy informacji by w najbliższym czasie coś się zmieniło w tym temacie. Jak pojawi się taka możliwość, damy znać.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024