Odpowiedz

Akceptacja wizerunku karty.

Witam, w weekend zamówiłam nową kartę z własnym wizerunkiem. Z tego, co było napisane wiem, że jak karta zostanie zaakceptowana, to wtedy zostanie wysłana. Gdzie mogę sprawdzić, czy karta została zaakceptowana? Nadal mam możliwość zamówienia karty, nie dostałam żadnej informacji mailowej.
Odpowiedz
0 Lajków
Hederath
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 488 wyświetleń)

Re: Akceptacja wizerunku karty.

Informację o tym, że karta nie jest zaakceptowana wyślemy w wiadomości przez bankowość internetową. Takie informacje możesz też potwierdzić na naszej infolinii - 32/357 00 12.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 394 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy