Odpowiedz

konto ing a nntfi

Cześć,

 

Zacząłem inwestować w fundusze, ING Konto Funduszowe. W zwrocie otrzymuję info od NNITFI z nadanym numerem uczestnika. Czy z tym numerem mogę się zatem logować do www.nntfi.pl ? Napotykam ten problem, że nie nadano mi żadnego hasła a przy próbie logowania i resetu przez pesel otrzymuję wiadomość, że nie ma takiego użytkownika. Zatem, czy potrzebna jest rejestracja na nntfi i czy nastąpi automatyczna korelacja takiego konta z tym co mam zakupione spod aplikacji ing?

 

Marek

Odpowiedz
0 Lajków
Weisschwartz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
6
13-07-2017
Wiadomość 1 z 3 (8 074 wyświetleń)

Re.: konto ing a nntfi

Za pośrednictwem forum nie będziemy mogli tego sprawdzić. 

Skontaktuj się, proszę, bezpośrednio z NN TFI: 22 541 75 11 lub 801 690 555 (pon.-pt.: 8.00-20.00, sob: 9.00-14.00).

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (8 021 wyświetleń)

Re.: konto ing a nntfi

Jeżeli rejestracja nastąpiła poprzez nntfi24.pl, to należy się tam zalogować i będzie dostęp do funduszy. Jeżeli zakup był zrealizowany poprzez platformę bankowości internetowej ING to nie będzie możliwe zalogowanie do nntfi24.pl lub do aplikacji mobilnej NN TFI24.

NN_TFI
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
17-07-2017
Wiadomość 3 z 3 (7 944 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Księgowość a Nowy Ład 2.0

Dzień dobry,

 

jak będzie wyglądała możliwość odliczenia składki zdrowotnej od dochodu w systemie (w przypadku rozliczania się podatkiem liniowym)?

 

Co w przypadku jeśli część składki zdrowotnej (prognoz

...

27-06-2022
Re: Płatności za granicą - jak najtaniej w ING??

Dziękuję za odpowiedź.

Troszkę jeszcze pytań Emotikon: Mrugający (wytłuszczone to Twoje cytaty)

 

Karta Mastercard jest świetnym rozwiązaniem, jeśli konto walutowe w euro to nasz jedyny produkt w banku.

 

To w takim razie po

...

27-06-2022
Re: aplikacja mobilna , dodanie zaufanego urządzenia , nie mogę zainstalować aplikacji na tel

Proszę, sprawdź w bankowości internetowej, czy przed numerem do autoryzacji jest wpisany numer kierunkowy +48. Upewnij się również, czy nie masz zablokowanych połączeń z od nieznanych nadawców. Jeśli

...

27-06-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy