Jak inwestować

Odpowiedz

Udostępnienie funduszy inwestycyjnych

Witam,
Chciałbym zapytać, czy istnieje możliwość udostępnienia drugiej osobie dostępu do funduszy inwestycyjnych w taki sposób, aby zarówno właściwiej jak i osoba której zostały one udostępnione widziały je na swoich kontach? Chodzi mi o mechanizm podobny do pełnomocnictwa w kontach oszczędnościowych, gdzie każdy z pełnomocników może widzieć to konto np. w aplikacji mobilnej i dowolnie nim zarządzać. Niestety, nie znalazłem niczego takiego w systemie.
Z góry dziękuję za poświęcony czas.
Pozdrawiam

pjankowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
02-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 887 wyświetleń)

Re: Udostępnienie funduszy inwestycyjnych

@pjankowski Pełnomocnika do rejestru możesz dodać:
•w naszym oddziale,
•notarialnie lub na piśmie poświadczonym notarialnie - takie pełnomocnictwo powinno w szczególności określać czynności do jakich został umocowany pełnomocnik.

 

Ważna informacja
Fundusz pokazujemy tylko właścicielowi lub współwłaścicielowi rejestru. Pełnomocnik nie widzi w swoim systemie rejestrów, do których jest upoważniony. Pełnomocnika możesz odwołać w oddziale banku.

 

Rejestr wspólny otworzysz tylko w naszym dowolnym oddziale.

 

Ważna informacja
Rejestr jest widoczny w Moim ING. Nie możesz zmienić rejestru indywidualnego na wspólny lub odwrotnie. Jeśli chcesz zmienić rejestr - musisz go zamknąć i otworzyć nowy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 822 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy