10-09-2019 21:11
11-09-2019 07:23
Nie, pobieramy prowizję tylko jak jest realizacja.
Złożyłeś zlecenie i dalej:
- wygasło - nie pobieramy,
- anulowałeś - nie pobieramy,
- odrzucone - nie pobieramy,
- zrealizowane - pobieramy,
- zrealizowane w części - pobieramy tylko za zrealizowaną część.
Możesz zlecenie modyfikować w trakcie jak jest na giełdzie i czeka np. przedłużać ważność, zmieniać cenę, liczbę - dopóki nie będzie realizacji prowizji nie pobierzemy.
Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat
... 13-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |