10-09-2019 21:11
11-09-2019 07:23
Nie, pobieramy prowizję tylko jak jest realizacja.
Złożyłeś zlecenie i dalej:
- wygasło - nie pobieramy,
- anulowałeś - nie pobieramy,
- odrzucone - nie pobieramy,
- zrealizowane - pobieramy,
- zrealizowane w części - pobieramy tylko za zrealizowaną część.
Możesz zlecenie modyfikować w trakcie jak jest na giełdzie i czeka np. przedłużać ważność, zmieniać cenę, liczbę - dopóki nie będzie realizacji prowizji nie pobierzemy.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.