10-09-2019 21:11
11-09-2019 07:23
Nie, pobieramy prowizję tylko jak jest realizacja.
Złożyłeś zlecenie i dalej:
- wygasło - nie pobieramy,
- anulowałeś - nie pobieramy,
- odrzucone - nie pobieramy,
- zrealizowane - pobieramy,
- zrealizowane w części - pobieramy tylko za zrealizowaną część.
Możesz zlecenie modyfikować w trakcie jak jest na giełdzie i czeka np. przedłużać ważność, zmieniać cenę, liczbę - dopóki nie będzie realizacji prowizji nie pobierzemy.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025