03-02-2021 16:23
Dostałem dzisiaj powiadomienie o tym że otrzymałem PIT-8C jednak nie da się go otworzyć zarówno na telefonie jak i na komputerze, czy mogę prosić o pomoc w tej sprawie?
03-02-2021 16:26
Analizujemy przypadki, w których pojawia się błąd.
Póki co sprawdź czy:
- masz program do obsługi PDF
- wchodzisz przez folder czy przez wyszukiwarkę pliku
- czy umiesz pobrać inne pliki z Moich Dokumentów?
03-02-2021 16:56
mam acrobat readera i wchodzę przez wyszukiwarkę plików, z innymi dokumentami nie sprawdzałem
03-02-2021 17:41
też dostałem info o picie, ale wchodząc w moje dokumenty wogle go tam nie ma...
04-02-2021 07:53
1. Znajdź plik wchodząc do folderu i nie korzystaj z wyszukiwarki. To prosta ścieżka Moje dokumenty > Dokumenty bankowe > Informacje podatkowe
2. Jeśli w tej lokalizacji nie masz PIT, a dostałeś wiadomości to zadzwoń do Biura. 32 357 00 32.
04-02-2021 08:21
Mamy zgłoszenia, że problem pojawia się w aplikacji mobilnej - póki co zalecamy pobranie przez przeglądarkę.
07-02-2021 10:32
Bardzo ciekawe zalecenia rozwiązania problemu Państwo podają, ale o ile udaje się plik otworzyć to już z pobraniem jest problem większy. Nie da się tej czynności wykonać w żadnej z przeglądarek Microsoft Edge, Chrome, Firefox. Pojawia się w takich przypadkach komunikat jak w załączniku. Można natomiast pobrać plik z pit 8-c przez aplikację mobilną na smartfona. Prośba na przyszłość - skoro nie wysyłacie pit 8-c w wersji papierowej to miejcie w pamięci 3 - 4 grudnia 2020r. i przygotujcie swoje aplikacje tak żeby w końcu klienci mogli z nich NORMALNIE korzystać.
08-02-2021 08:22 | Edytowano: 08-02-2021 08:34
Zainstalowaliśmy poprawkę w aplikacji mobilnej. PIT-8C można pobrać w aplikacji mobilnej Moje ING. PIT można pobrać w aplikacji mobilnej i przez Moje ING w przeglądarce.
Wystarczy wejść do folderu przez ścieżkę: Moje dokumenty > Dokumenty bankowe > Informacje podatkowe.
warren38 - wchodziłeś do folderu czy korzystałeś z wyszukiwarki plików? Jeśli do 17 lutego nie pobierzesz PIT elektronicznie, wtedy wyślemy go listem.
09-02-2021 17:36
Witam.
Ja również mam problem z pobraniem Pit 8c. Probowałem na komputerze (Google Chrome i Edge) a takze na telefonie i ten sam komunikat " nie udało się pobrać danych"
10-02-2021 08:59
Nasze IT testuje przygotowaną poprawkę.
Póki co dokumenty w PDFie można pobierać w aplikacji mobilnej. PITy będą w Moim ING dostępne cały czas. Jeśli ktoś nie pobierze PITu do 17 lutego, to wyślemy go listem na adres korespondencyjny.
NIe martwcie się, że PIT do Was nie dotrze. Przepraszamy za ten błąd systemu.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |