02-12-2020 06:40
Naprawiliśmy już błąd w działaniu usługi Makler. Możesz się do niej zalogować.
02-12-2020 07:57
Nie prawda nadal nie działa, zaraz otwiera giełda! Nawet dostępu do moich pieniędzy nie mam. Kurde, jakaś kpina!
02-12-2020 08:41
@Krokx spróbuj wylogować się i zalogować ponownie. Pomóc może również wyczyszczenie Historii przeglądania, jeśli korzystasz z przeglądarki.
03-12-2020 14:33
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.