Jak inwestować

Odpowiedz

Pomoc z oprogramowaniem Notowania4max

Dzień dobry,

 

proszę o informację w jaki sposób można uzyskać pomoc techniczną dotyczącą oprogramowania Notowania4Max. Program działa wadliwie, np. gdy daję polecenie wyswietlenia wskaźnika RSI nic się nie dzieje (tak jak gdybym w ogóle nie kliknęła na ten wskaźnik) albo wyświetla się nowy panel, ale całkiem pusty (bez naniesionych wartości). Przy poleceniu nałozenia na wykres SMA 50 czy SMA200 rysują sie dziwne krzywe, z zakresami zupełnie od czapy, np. SMA200 jest zdecydowanie krótsza od SMA50. To powoduje, ze program jest bezwartosciowy, bo nie pozwala na posługiwanie się nawet najbardziej podstawowymi wskaźnikami. Najpierw pomyslałam, ze moze robię coś nie tak, no ale tam nie ma czego zepsućEmotikon: Mrugający

 

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
pasikonik75
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-05-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 970 wyświetleń)

Re.: Pomoc z oprogramowaniem Notowania4max

Zadzwoń proszę na naszą infolinię maklerską. Najlepiej będzie jak jednocześnie porozmawiasz z maklerem i będziesz mieć uruchomioną aplikację. Trudno będzie to zwięźle opisać na forum.
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (1 925 wyświetleń)

Re.: Pomoc z oprogramowaniem Notowania4max

Ok, dzięki, spróbuję, aczkolwiek nie wiem czy makler jest tu właściwą osobą, czy nie powinien to byc raczej ktoś bardziej "techniczny".

Odpowiedz
0 Lajków
pasikonik75
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-05-2020
Wiadomość 3 z 4 (1 922 wyświetleń)

Re.: Pomoc z oprogramowaniem Notowania4max

Nie martw się o naszych maklerów. Ogarniają dużo tematów zarówno finansowych jak i aplikacyjnych :-). Notowania4max też :-).

 

DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 920 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w sobot...

20-07-2024
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy