Jak inwestować

Odpowiedz

Pomoc z oprogramowaniem Notowania4max

Dzień dobry,

 

proszę o informację w jaki sposób można uzyskać pomoc techniczną dotyczącą oprogramowania Notowania4Max. Program działa wadliwie, np. gdy daję polecenie wyswietlenia wskaźnika RSI nic się nie dzieje (tak jak gdybym w ogóle nie kliknęła na ten wskaźnik) albo wyświetla się nowy panel, ale całkiem pusty (bez naniesionych wartości). Przy poleceniu nałozenia na wykres SMA 50 czy SMA200 rysują sie dziwne krzywe, z zakresami zupełnie od czapy, np. SMA200 jest zdecydowanie krótsza od SMA50. To powoduje, ze program jest bezwartosciowy, bo nie pozwala na posługiwanie się nawet najbardziej podstawowymi wskaźnikami. Najpierw pomyslałam, ze moze robię coś nie tak, no ale tam nie ma czego zepsućEmotikon: Mrugający

 

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
pasikonik75
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-05-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 757 wyświetleń)

Re.: Pomoc z oprogramowaniem Notowania4max

Zadzwoń proszę na naszą infolinię maklerską. Najlepiej będzie jak jednocześnie porozmawiasz z maklerem i będziesz mieć uruchomioną aplikację. Trudno będzie to zwięźle opisać na forum.
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
62
30-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (1 712 wyświetleń)

Re.: Pomoc z oprogramowaniem Notowania4max

Ok, dzięki, spróbuję, aczkolwiek nie wiem czy makler jest tu właściwą osobą, czy nie powinien to byc raczej ktoś bardziej "techniczny".

Odpowiedz
0 Lajków
pasikonik75
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-05-2020
Wiadomość 3 z 4 (1 709 wyświetleń)

Re.: Pomoc z oprogramowaniem Notowania4max

Nie martw się o naszych maklerów. Ogarniają dużo tematów zarówno finansowych jak i aplikacyjnych :-). Notowania4max też :-).

 

DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
62
30-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 707 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.

Historia czatu za

...

11-12-2023
Re: Odrzucenie płatności BLIK

Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni r

...

11-12-2023
Re.: AI & Chmura w IKE

Cześć,

w naszej ofercie funduszy w ramach IKE posiadamy fundusze, które inwestują w różnego rodzaju spółki zarówno w Polsce jak i na świecie ale bardziej szeroko np. rynki rozwinięte, wschodzące, spółk

...

11-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy