19-07-2016 09:50
Witam,
Nie mogę się zalogować na Konto Maklerskie przez ING BankOnLine, natomiast na Moim ING w ogóle nie ma opcji Konta Maklerskiego. Czy jest to spowodowane jakimiś pracami serwisowymi? Kiedy będę mogła zalogować się na swoje konto?
19-07-2016 09:53
U mnie to samo, zniknęła cała zakładka "Giełda", w starej bankowości rówież brak dostępu.
19-07-2016 09:53
U mnie to samo, zniknęła cała zakładka "Giełda", w starej bankowości rówież brak dostępu.
19-07-2016 09:54
Dokładnie tak samo mam jak mówisz chicadii. Tak jak by zniknęło całe moje konto.
19-07-2016 10:40
19-07-2016 10:48 | Edytowano: 19-07-2016 10:49
Kilka minut po godz. 10:00 moduł został przywrócony. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.
19-07-2016 12:23
Już wszystko działa jak należy. Dziękuje
08-08-2020 11:25
08-08-2020 11:53
01-12-2020 18:48
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |