19-07-2016 09:50
Witam,
Nie mogę się zalogować na Konto Maklerskie przez ING BankOnLine, natomiast na Moim ING w ogóle nie ma opcji Konta Maklerskiego. Czy jest to spowodowane jakimiś pracami serwisowymi? Kiedy będę mogła zalogować się na swoje konto?
19-07-2016 09:53
U mnie to samo, zniknęła cała zakładka "Giełda", w starej bankowości rówież brak dostępu.
19-07-2016 09:53
U mnie to samo, zniknęła cała zakładka "Giełda", w starej bankowości rówież brak dostępu.
19-07-2016 09:54
Dokładnie tak samo mam jak mówisz chicadii. Tak jak by zniknęło całe moje konto.
19-07-2016 10:40
19-07-2016 10:48 | Edytowano: 19-07-2016 10:49
Kilka minut po godz. 10:00 moduł został przywrócony. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.
19-07-2016 12:23
Już wszystko działa jak należy. Dziękuje
08-08-2020 11:25
08-08-2020 11:53
OlgierdB Prowadzimy dzisiaj prace serwisowe. Informowaliśmy o nich na naszej stronie internetowej. Szczegóły znajdziesz tutaj.
01-12-2020 18:48
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025