01-12-2020 18:51
@kowalski514 Prowadzimy teraz pilne prace nad modułem Makler. Prosimy o trochę cierpliwości.
01-12-2020 19:10
Okej, kiedy można spodziewać się ponownego dostępu do modułu?
01-12-2020 20:01
02-12-2020 08:47
Obecnie można logować się do Maklera. Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z logowaniem spróbuj w przeglądarce internetowej ( polecamy google chrome ) w: historii przeglądania > wyczyść dane przeglądania > proszę zaznaczyć " Pliki cookie i inne dane witryn" > wyczyść dane .
Następnie ponownie się zaloguj.
Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).
02-12-2020 09:21
Ale nie widać w ogóle modułu po zalogowaniu się do systmu ING on-line.
02-12-2020 09:23
Już widać.
03-12-2020 08:21
Już widzę dzisiaj też się zapowiada, że Makler na otwarcie giełdy padnie bo już przestał działac, ehh szkoda gadać
03-12-2020 08:27
Drogi ING Banku: może czas zrezygnować ze świadczenia usług maklerskich przez aplikację, skoro od kilku lat macie regularne problemy z jej działaniem? Przecież to jest kpina z ludzi. Informujecie, że dostęp do konta wróci o 8:00. Jest 8:27 i nie wiadomo, co się dzieje i kiedy wróci dostęp - czy za 5 minut, czy za 5 godzin. Komunikatów nowych brak, konto maklerskie jest odpięte od konta bankowego i zupełnie nieosiągalne. Ogarnijcie się do jasnej choinki!
03-12-2020 08:34
Jak dotąd to byłem bardzo zadowolony z ING, ale z tym kontem maklerskim na prawdę wyprowadzacie mnie z równowagi. Kurde, prace serwisowe robi się w sobotę i niedzielę w nocy a nie w dniu kiedy giełda otwiera. Niepoważnie. Trzeba kasę zabrać i iść do innego banku!
03-12-2020 09:45
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie
... 19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |