08-06-2024 17:24
Mam mały problem. Próbowałem w ING wyciągnąć sobie plik csv z historią transakcji mojego IKE. Niestety, nie ma takiej możliwości. Mogę tylko wyciągnąć taką historię z konta głównego, z którego wprawdzie idą przelewy do IKE, ale nie o to mi chodzi. Potrzebuje historii transakcji samego IKE (kiedy, po ile i jak dużo jednostek danego funduszu kupiłem). W ramach IKE mam różne fundusze, np. Goldman Sachs albo Investors. Prawdopodobnie więc takie pliki z historią będę mógł dostać tylko od nich. Pytanie jednak, czy jako Klient ING i kupujący w ING ich produkty, będę miał jakąś opcję zalogowania się/założenia konta u nich? Czy ktoś się orientuje? Może już takie pytanie było, może ktoś ma podobne doświadczenia? Niestety ich support w weekend nie pracuje, więc w międzyczasie szukam odpowiedzi tutaj.
11-06-2024 17:10
Sam sobie odpowiem, bo jestem mądrzejszy już po 2 dniach roboczych. Otóż zarówno Goldman Sachs jak i Investors odesłali mnie do ING, abym za pośrednictwem ING złożył wniosek. Problem w tym, że ING mi w tym nie chce pomóc. Super. Czyli decyzję o przeniesieniu IKE i innych funduszy do innego banku należy przyspieszyć.
24-06-2024 12:44
Jeśli IKE jest zamknięte, to po takie informacje możesz zwrócić się do Goldman Sachs.
Jeśli Twoje IKE nadal jest otwarte, to historię możesz sprawdzić w swojej bankowości. Jeśli w ramach IKE masz kilka funduszy, to powinieneś wejść na poszczególne fundusze osobno i sprawdzić ich historię w ten sposób.
24-06-2024 13:33
Potrzebowałem pliku csv z historią. Nie chodziło mi o sprawdzenie pojedynczej transakcji, tylko wyciągnięcie pliku z historią. Pliku, który jest czymś normalnym i naturalnym w każdym innym banku. W siedmiu innych instytucjach, w których mam kasę i jakieś inwestycje nie miałem problemu, aby taki plik wyciągnąć, ale tylko w ING miałem problem. Co więcej, ING odsyła do GS (i do Investors), a oni odsyłają do ING. Podejrzewam, że nawet nie ma w ING wewnętrznego procesu na takie pytanie jak moje. A ono było banalnie proste. To nie jest poważne, abym nie mógł mieć dostępu do takiej trywialnej rzeczy, jak plik z historią transakcji. To już jednak czas przeszły, już nie potrzebuję. Banku ING też już nie potrzebuję.
24-06-2024 13:35
PS.
Ale brawo Pani Elżbieto. Po 13 dniach Pani coś napisała. Może Pani sobie tam odhaczyć, że rozwiązane czy coś.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |