08-06-2024 17:24
Mam mały problem. Próbowałem w ING wyciągnąć sobie plik csv z historią transakcji mojego IKE. Niestety, nie ma takiej możliwości. Mogę tylko wyciągnąć taką historię z konta głównego, z którego wprawdzie idą przelewy do IKE, ale nie o to mi chodzi. Potrzebuje historii transakcji samego IKE (kiedy, po ile i jak dużo jednostek danego funduszu kupiłem). W ramach IKE mam różne fundusze, np. Goldman Sachs albo Investors. Prawdopodobnie więc takie pliki z historią będę mógł dostać tylko od nich. Pytanie jednak, czy jako Klient ING i kupujący w ING ich produkty, będę miał jakąś opcję zalogowania się/założenia konta u nich? Czy ktoś się orientuje? Może już takie pytanie było, może ktoś ma podobne doświadczenia? Niestety ich support w weekend nie pracuje, więc w międzyczasie szukam odpowiedzi tutaj.
11-06-2024 17:10
Sam sobie odpowiem, bo jestem mądrzejszy już po 2 dniach roboczych. Otóż zarówno Goldman Sachs jak i Investors odesłali mnie do ING, abym za pośrednictwem ING złożył wniosek. Problem w tym, że ING mi w tym nie chce pomóc. Super. Czyli decyzję o przeniesieniu IKE i innych funduszy do innego banku należy przyspieszyć.
24-06-2024 12:44
Jeśli IKE jest zamknięte, to po takie informacje możesz zwrócić się do Goldman Sachs.
Jeśli Twoje IKE nadal jest otwarte, to historię możesz sprawdzić w swojej bankowości. Jeśli w ramach IKE masz kilka funduszy, to powinieneś wejść na poszczególne fundusze osobno i sprawdzić ich historię w ten sposób.
24-06-2024 13:33
Potrzebowałem pliku csv z historią. Nie chodziło mi o sprawdzenie pojedynczej transakcji, tylko wyciągnięcie pliku z historią. Pliku, który jest czymś normalnym i naturalnym w każdym innym banku. W siedmiu innych instytucjach, w których mam kasę i jakieś inwestycje nie miałem problemu, aby taki plik wyciągnąć, ale tylko w ING miałem problem. Co więcej, ING odsyła do GS (i do Investors), a oni odsyłają do ING. Podejrzewam, że nawet nie ma w ING wewnętrznego procesu na takie pytanie jak moje. A ono było banalnie proste. To nie jest poważne, abym nie mógł mieć dostępu do takiej trywialnej rzeczy, jak plik z historią transakcji. To już jednak czas przeszły, już nie potrzebuję. Banku ING też już nie potrzebuję.
24-06-2024 13:35
PS.
Ale brawo Pani Elżbieto. Po 13 dniach Pani coś napisała. Może Pani sobie tam odhaczyć, że rozwiązane czy coś.
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |