Jak inwestować

Odpowiedz

Formalności przy zakładaniu konta maklerskiego

Posiadam już rachunek osobisty w ING i zastanawiam się nad otwarciem konta maklerskiego. Chciałbym się dowiedzieć, czy oprócz założenia konta przez internet będzie potrzebna wizyta w oddziale w celu podpisania jakichś dokumentów? Czy przez internet da się dopełnić wszystkich formalności?

Odpowiedz
0 Lajków
_dwd_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
17-01-2018
Wiadomość 1 z 4 (16 140 wyświetleń)

Re.: Formalności przy zakładaniu konta maklerskiego

Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej Moje ING, to konto maklerskie założysz w kilka minut. NIe jest wymagana wizyta w oddziale, ani żadne dodatkowe dokumenty.

Wejdź do Mojego ING -> Oferta -> Inwestycje -> Konto Maklerskie

Zadamy Ci kilka pytań i konto będzie aktywne od razu. Czasem trzeba odczekać do 15 minut. W Moim ING pojawi się dodatkowa pozycja Konto Maklerskie i zakładka u góry "Makler".

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (16 127 wyświetleń)

Re.: Formalności przy zakładaniu konta maklerskiego

[ Edytowane ]

Podczas otwierania konta maklerskiego zostałem poproszony o podpisanie nowej umowy ramowej, która unieważnia poprzednią. Rozumiem, że nie wpłynie to na funkcjonowanie pozostałej części serwisu i nie unieważnia innych usług, jakie już posiadam?

Odpowiedz
0 Lajków
_dwd_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
17-01-2018
Wiadomość 3 z 4 (16 012 wyświetleń)

Re.: Formalności przy zakładaniu konta maklerskiego

Nie zmieni to sposobu korzystania z Mojego ING. Pewnie zawierałeś poprzednią umowę już jakiś czas temu.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (15 969 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy