Polacy na wyprzedażach - czy ogarnia nas zakupowe szaleństwo? Infografika

TFI infografika-zakupowe-grzeszki.png

 Pensja pojawia się i znika? Zatrzymaj też coś dla siebie! Sprawdź jak

 

Transkrypcja:

Pokusy, zakupowe grzeszki, nęcące promocje. Czy ulegamy sklepowemu przyciąganiu?

 

54%  Polaków kupuje rzeczy tylko dlatego, że są w promocji

 

55,2% robi  to kilka razy w roku, a 12,5% nawet kilka razy w miesiącu

 

34% Polaków kupiło promocyjne produkty na kredyt

 

43%  w ciągu 6 miesięcy kupiło coś niezaplanowanego.  

32 % miało  wyrzuty sumienia z tego powodu

21% kupiło coś, co okazało się niepotrzebne

 

65% potrafi kontrolować swoje wydatki  

35% trzyma się ustalonego planu wydatku, aby oszczędzić

 

Badanie Omnibus na panelu Ariadna zrealizowane na zlecenie ING Banku Śląskiego między 30 listopada- 3 grudnia 2018 na próbie ogólnopolskiej 1057 osób.