12-03-2021 16:39
Dlaczego nie mogę pobrać wyciągu z rachunku VAT dla wspólnoty mieszkaniowej. Nawet nie ma tam "przycisku" pobierz.
13-03-2021 17:05
Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. W tej kwestii prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 96 w dni robocze 8-20 lub soboty 8-16. Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |