29-03-2018 19:01
Witam, od wczoraj nie mogę zalogować się do ING przez Chroma (a bez problemu mogę przez Firefoxa ;-) odwrotnie niż w w innym wątku). Nic nowego nie instalowałam, nie używam żadnych dodatków, wszystkie linki mam podpięte po chroma, nie chce mi się zmieniać przeglądarki... Da się coś z tym zrobić?
30-03-2018 19:03
Spróbuj wyczyścić pliki cookie oraz pamięć podręczną przeglądarki internetowej – w większości przeglądarek opcja ta jest wywoływana kombinacją klawiszy Ctrl-Shift-Delete – następnie proszę ponownie uruchomić przeglądarkę.
Jeśli z kolei korzystasz z programu antywirusowego Norton to użytkownicy powinni sobie dodać regułę do Nortona na „wpuszczanie” na naszą stronę.
01-04-2018 11:43
Też mam problem z zalogowaniem lecz nieco inny, wpisuję poprawny login a otrzymuje komunikat że jest nieprawidłowy i nie moge przejść do hasła, w przypadku konta męża wszystko działa prawidłowo.
01-04-2018 11:57
DorotaKLO Od godziny 10:40 występują trudności u części klientów z zalogowaniem do Mojego ING. Komunikat, który widzisz, jest tego wynikiem. Już pracujemy nad przywróceniem prawidłowego działania usługi u wszystkich naszych klientów.
01-04-2018 19:27
Spróbowałam. Wcześniej, zanim napisałam posta, później też, żeby nie było, ze się nie słucham ;-) oczywiście bez rezultatów, nie mam za to problemu, aby otworzyć stronę logowania dla klientów biznesowych - i co mi po tym, nie jestem takim klientem... Nie bardzo wiem co i gdzie mam dodać w Nortonie, skoro od 7 lat nie miał problemów w koegzystowniu ze stroną ING, a poza tym identyfikuje ją jako bezpieczną, więc jaka reguła? Inne pomysły?
02-04-2018 19:36
Jeżeli sprawdziłaś wtyczki do Twojej przeglądarki i pozwalają na dostęp do naszej strony, to:
1. możesz zalogować się na naszą stronę w trybie incgnito,
2. skorzystać z innej przeglądarki.
02-04-2018 20:03
Tak... tyle to i ja wiem ,że jak nie działa jedna, to należy użyć innej - problem w tym, że parę dni temu działało - a teraz nie działa a ja nie mam ochoty przenosić się z wszystkimi bookmarkami do innej przeglądarki, ani pamiętać, którą akurat przeglądarkę muszę otworzyć, aby zrobić to czy tamto - wierzcie mi, już to przerabiałam dawno temu przy Internet explorerze, jak strony czasopism otwierały się tylko w nim... Myślałam, że bank wie co zepsuł i naprawi, albo powie jak z tego wybrnąć, jeżeli pozmieniał ustawienia... Może ktoś miał podobny problem i powie jak odzyskać możliwość logowania się do ING poprzez Chroma, bo tylko takie rozwiązanie mnie zadowala... ;-)
02-04-2018 22:08
Cześć, mam podobny problem, odpowiedź jest powyżej przynajmniej chwilowa wyłącz sobie "norton Toolbar na tej stronie lub w ogóle (tam mi się zatrzymuje consola choć nie na którym wierszu ma problem) - wiem jest to działanie chwilowe ale mi pomogło. Mam nadzieje że problem zostanie rozwiązany pozytywnie i poprawki zostaną naniesione lub jeśli z pewnych innych przyczyn które zostaną nam objaśnione "prostym zjadaczom chleba" ale trzeba się do tego przyznać i odpowiedzieć dlaczego.
Wg mnie zmiana jest celowa (stąd szybko informacja o przyczynie) prawdopodobnie nie chcą by Norton penetrował działanie strony i co z tym idzie zbierał danych np logów, godzin połączeń, ilości operacji, itp.
pozdrawiam mam nadzieje że będzie łatwiej ")
03-04-2018 13:39 | Edytowano: 03-04-2018 14:25
To nie nasz błąd - sprawdzaliśmy to i strona działa prawidłowo - klienci powinni sobie dodać regułę do Nortona na wpuszczanie na naszą stronę. Nie jesteśmy w stanie dopasować strony tak by była zgodna ze wszystkimi wtyczkami, które przeglądarka może mieć.
13-07-2018 21:22
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |