Bankowość internetowa

Odpowiedz

propozycja 2 zmian do bankowości internetowej w ING związane z limitami

dzień dobry,

mam 2 propozycje zmian do bankowości internetowej które by mi ułatwiły życie, proszę je wprowadzić

1. autoryzacja zmiany limitów transakcji poprzez aplikację mobilną w telefonie, a nie przez kod SMS

2. limity transakcyjne "tymczasowe -do końca dnia"

 

Jeśli chodzi o punkt 1 to proszę się przyjrzeć działaniu tych SMS-ów - zdarzyło mi się kilka razy że przychodziły po kilku godzinach a nie od razu. Klient płaci za te SMS-y, a one nie przychodzą - autoryzacja przez telefon byłaby bezpłatna.

 

Punkt 2 konkurencja w mBanku posiada, jest to bardzo wygodne - na stałe mam ustawione limity niższe, w razie potrzeby podwyższam limit, ale tylko na 1 dzień - na drugi dzień limity same powracają do poprzednich ustawień. Zmieniam tylko raz, a teraz muszę zmieniać 2 razy - raz podwyższyć, a potem obniżyć. 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
krokodilko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
28-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 163 wyświetleń)

Re: propozycja 2 zmian do bankowości internetowej w ING związane z limitami

Dziękujemy za post i propozycje. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 095 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy