Odpowiedz

potwierdzenie przelewu

Witam, wczoraj zrobiłam przelew ale wciąż nie moge pobrać potwierdzenia. Keidy będzie to możliwe?

Odpowiedz
0 Lajków
annst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (16 031 wyświetleń)

Re.: potwierdzenie przelewu

Przeprowadzamy prace technologiczne, dlatego mamy wyłączone księgowania. Potwierdzenie będziesz mogła pobrać w poniedziałek.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (16 026 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy