Odpowiedz

potwierdzenie przelewu

Witam, wczoraj zrobiłam przelew ale wciąż nie moge pobrać potwierdzenia. Keidy będzie to możliwe?

Odpowiedz
0 Lajków
annst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (16 135 wyświetleń)

Re.: potwierdzenie przelewu

Przeprowadzamy prace technologiczne, dlatego mamy wyłączone księgowania. Potwierdzenie będziesz mogła pobrać w poniedziałek.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (16 130 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy