Odpowiedz

potwierdzenie przelewu

Witam, wczoraj zrobiłam przelew ale wciąż nie moge pobrać potwierdzenia. Keidy będzie to możliwe?

Odpowiedz
0 Lajków
annst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (15 517 wyświetleń)

Re.: potwierdzenie przelewu

Przeprowadzamy prace technologiczne, dlatego mamy wyłączone księgowania. Potwierdzenie będziesz mogła pobrać w poniedziałek.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (15 512 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy