14-09-2016 20:30 | Edytowano: 14-09-2016 20:32
14-09-2016 21:17
Nie wiem ile masz lat, ale twoja wypowiedź wygląda jak wyjęta przysłowiowemu gimnazjaliście z ust.
Podniecasz się ilością pobrań programu? A z jakiego powodu?
Dla mnie jest dość normalne, że większość użytkowników starego programu pobrało jego nową wersję. A czy z niego korzystają? Twój przedmówca nie korzysta, ja nie korzystam, ale pewnie skoro korzystasz to pewnie myślisz, że pozostałe 100 tysięcy korzysta i się cieszy.
Mnie to już się nie chce tego komentować. Funkcje z których korzystałem zostały usunięte. Sposób postępowania który pozwalał na sprawną obsługę został zmieniony. Dodatkowo moderatorzy udzielają mi miłych rad.
Na mój zarzut, że w nowym programie nie ma wykresów giełdowych, a w Sidomie były, odpisali mi, że wykresy są tu, a tu z instrukcją co trzeba nacisnąć. Tyle że w Sidomie były za darmo, a tu są za pieniądze. Taki niuansik który im umknął.
Tak więc nie podniecaj się, bo nowy program nie dodaje nic ciekawego, rujnuje stare i jeszcze tu i ówdzie trzeba płacić. Ale gimbazie się podoba. Jest kolorowy, ma baloniki i jest cool…
15-09-2016 05:39
15-09-2016 12:52
Się dyskusja wywiązała. Mi się nie podoba nowy system który jest dostępny na komputerach domowych a nie na telefon. Tak czy siak jest beznadziejny ....
27-09-2016 14:06 | Edytowano: 27-09-2016 14:07
Wyszukiwarka nie znajduje, nie wiem zatem czy ktoś zwrócił już uwagę:
Pozalogowaniu się, co jakiś czas dostaję propozycję zapoznania się np. z 7 sposobami na oszczędzanie.
Klikam "Dalej" otwiera się nowa strona, w nowej zakładce przeglądarki.
Proponowałbym aby w tym momencie strona Moje ING przeszła do "pulpitu" standardowego (z balonami).
Obecnie aby dokonać przejścia trzeba kliknąć także drugi przycisk "pomiń".
Przeglądarka Firefox.
27-09-2016 19:02
Witam. Ja chciałam tylko wyrazić swoją opinię na temat nowego interfejsu banku ING. Mianowicie bardzo mi się ten nowy układ strony nie podoba, jest nieczytelny, fatalny po prostu. Stara wersja strony była wspaniała, czytelna, przejrzysta, nie rozumiem po co i w jakim celu ktoś to w ogóle zmieniał?? Teraz jest znacznie gorzej. Mam nadzieję że jednak BANK ING zostawi swoim klientom opcję czy zostać przy starym czy wybrać nowy, tak byłoby najlepiej. Bardzo proszę Bank, aby jednak dał ludziom wybór i jak ktoś chce stary system strony to niech sobie taki ustawi i ma taki dożywotnio. A jak ktoś chce nowy to proszę bardzo, niech sobie nowy ustawi w opcjach. Nie rozumiem tego po co ludzi uszczęliwiać na siłę. Podobna sytuacja jak z pocztą na tlenie, też zmienili na siłę interfejs poczty i strona stała się kompletnie nieczytalna, w wyniku czego wielu ludzi skasowało tam konta, bo ta poczta do niczego się już nie nadawała. Dlatego proszę jeszcze raz, aby dać ludziom możliwość wyboru.
Aha i przede wszystkim pamiętajcie o starszych ludziach, którzy mają po 60+ i im jest po prostu trudno, gdy jakaś strona z której często korzystają nagle się zmienia i muszą się uczyć wszystkiego od nowa. Bo młody to jeszcze się nauczy, ale starszej osobie jest bardzo ciężko jak widzi nowy interfejs i jak ma teraz zrobić przelew, musi szukać, marnować cenne godziny, gdzie się teraz wchodzi w jakie opcje itp, gubi się w tym wszystkim i denerwuje tylko.
Dziękuję i pozdrawiam.
28-09-2016 19:34
W chwili obecnej funkcjonują dwa systemy, INGBankOnLine oraz Moje ING.
Niestety, nie jesteśmy wstanie zaproponować użytkownikom INGBankOnLine możliwości
zaoferowania nowych usług i funkcjonalności, jakie daje nam Moje ING.
Poznanie realizacji dyspozycji w Moim ING, umożliwi bezproblemowe zlecenie tych samych
procesów na innych urządzeniach końcowych tj. smartfon, tablet czy w przyszłości TV.
28-09-2016 20:43
Witam.
Mamy już drugą połowę roku.
I nadal w nowym systemie ING nie widzę swojego konta firmowego.
29-09-2016 01:48 | Edytowano: 29-09-2016 01:49
MirosławP pisze:W chwili obecnej funkcjonują dwa systemy, INGBankOnLine oraz Moje ING.
Niestety, nie jesteśmy wstanie zaproponować użytkownikom INGBankOnLine możliwości
zaoferowania nowych usług i funkcjonalności, jakie daje nam Moje ING.
Poznanie realizacji dyspozycji w Moim ING, umożliwi bezproblemowe zlecenie tych samych
procesów na innych urządzeniach końcowych tj. smartfon, tablet czy w przyszłości TV.
I całe szczęście, że jeszcze oba funkcjonują bo korzystanie ze strony banku byłoby koszmarem. Wciskacie na siłę nowe funkcjonalności i usługi, a do tego przerobiliście interfejs tak, że jest totalnie nieczytelny. Ktoś wyżej wspomniał o starszych ludziach, o których całkiem zapomnieliście. Większość waszych poważnych klientów ma gdzieś kolorowe kółka i wodotryski, a już na pewno nie będzie wykonywać operacji przez TV(!) Jakiś absurd... Strona banku wygląda jak skierowana do młodzieży, która przechowuje na koncie swoje kieszonkowe. Tak więc oby ING Bank OnLine żył jak najdłużej.
29-09-2016 08:54 | Edytowano: 29-09-2016 08:55
Problem z logowaniem do nowego systemu. Od 08:30 brak możliwości zalogowania się.
Wersja mobilna - działa.
Stara wersja webowa - działa.
A logowanie bezpośrednio do nowego z komunikatem jak w załączku.
Wyjście z problemu - logowanie do starej wersji i przejście do nowej po zalogowaniu - działa.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą może Pan umówić się w Moim ING. Po za
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |