12-05-2016 20:31
@august Od początku bierzemy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie. Czytamy Wasze propozycje dotyczące nowej bankowości internetowej oraz analizujemy je razem z zespołem, który pracuje nad nową bankowością internetową.
13-05-2016 07:11
AgnieszkaBin pisze:@august Od początku bierzemy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie. Czytamy Wasze propozycje dotyczące nowej bankowości internetowej oraz analizujemy je razem z zespołem, który pracuje nad nową bankowością internetową.
Nie bierzecie , nie bierzecie . Najlepszym przykładem ochydne bąble ...
Wasza praca [ odnoszę wrażenie ] polega na panicznym poprawianiu niezliczonych błędów wskazanych palcem przez forumowiczów . Ale .... wasz cyrk , wasze małpy ...
13-05-2016 07:33
AgnieszkaBin pisze:@august Od początku bierzemy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie.
To zróbmy szybkie podsumowanie moich sugestii:
- jakiś sensowny sposób wykorzystania punktów - brak reakcji
- wyłączenie własnych przelewów z powiadomień sms (tak, wiem że zrobiłem wewnętrzny przelew, po co mi sms o tym?) - brak reakcji
- logiczne podawanie informacji o zmianach w regulaminie zamiast chamskiego wrzucania całego pdfa - coś tam się zmieniło, raz widziałem podsumowanie zmian
- normalne nazwy potwierdzeń pdf - brak reakcji
A to tylko te na forum, inne przestałem już zgłaszać odkąd przestaliście na nie reagować, tak to bierzecie pod uwagę nasze sugestie.
13-05-2016 08:28
@xtr sprawa powiadomień SMS to dla mnie sprawa na odrębny temat. Jeżeli płacę za usługe, a to nie problem, jeżeli ją aktywuje niech będzie z tego tytułu opłata, ale - zakres tego co chce powiniem mieć możliwość sam skonfigurować. Błędna próba logowania do systemu, zmiana hasła, wpływ na konto itd. itd.
13-05-2016 10:10
żeby nie być gołosłownym dzisiaj zrobiłem drobne porównanie:
Stare ing:
* strona logowania
https://www.dropbox.com/s/t0adx5lcowlf3rc/Screenshot%202016-05-13%2010.01.30.png?dl=0
600KB; 8s; 27 zapytań
* po zalogowaniu
https://www.dropbox.com/s/8mmj1ujzxgdg5et/Screenshot%202016-05-13%2010.02.38.png?dl=0
1,3MB; 11s; 102 zapytania
Nowe ING:
* strona logowania
https://www.dropbox.com/s/veoo2ds34ezz389/Screenshot%202016-05-13%2010.03.41.png?dl=0
2,7MB!!!; 5s; 23 zapytania
* po zalogowaniu
https://www.dropbox.com/s/0zlfk0j55vmlme8/Screenshot%202016-05-13%2010.04.16.png?dl=0
3MB!!!; 37s; 62 zapytania
przy czym po zapisaniu całej strony ze wszystkimi elementami strony ważą odpowiednio:
* ingonline: 1,6MB
* MojeING: 4MB
Niedawno czytałem (i chyba nawet wrzucałęm tutaj), że aktualnie strony internetowe są większe niż gry 3D sprzed kilku lat (casus Dooma) i... z przerażeniem można stwierdzić, że nowe ING się wpisuje w ten trend!
Jak strona banku ma działać szybko i ładować się szybko, skoro jest 3 razy większa?! to wszystko trzeba pobrać - na łączu 20Mbitps zajmuje to prawie 4 razy dłużej!
Może niech radośni testerzy i deweloperzy przestaną testować stronę banku w warunkach laboratoryjnych i z dostępem do serwerów po sieci wewnętrznej tylko zafundujcie im jakieś powszechne ADSL albo chociażby internet telefoniczny i nagle magicznie zobaczą wkurzające kręcące się kółka...
Bo człowiekowi już witki opadają.
Chyba, że bank w ramach swojej ułomności zacznie dociagać każdemu klientowi światłowód do domu, żeby strona banku działała jako-tako?
13-05-2016 11:16
@Konto usunięte opłata w tym jest najmniej irytujaca, chodzi o kompletnie zbędną informację - po co mi sms po kilku godzinach o tym, że wcześniej zrobiłem przelew z jednego mojego konta na drugie? Przecież doskonale o tym wiem, taki sms jest tylko szumem którego nie lubię. Może dla kogoś to jest potrzebne, ale dlaczego w takim razie nie dac opcji wyłączenia ich z powidomień? Przecież to nie są trudne rzeczy, podobnie jak to o czym piszesz, zresztą nic z tego co napisałem wyżej nie jest trudne, tylko trzeba trochę chcieć no i czasem posłuchać klientów chociaż w minimalnym stopniu.
13-05-2016 11:22
16-05-2016 08:13
16-05-2016 11:29
16-05-2016 13:42
Szaman pisze:
Nowa bankowość jest beznadziejna. Jak bank może wprowadzać coś takiego bez wcześniejszego przetestowania?
Aby wykonać większość operacji muszę przejść do poprzedniego layoutu. Np. Aby zmienić ustawienia smart saver czy dokonać całkowitej spłaty kredytu. Nie wiadomo co gdzie jest.
Nie przesadzajmy z tą krytyką bo tak źle i tak niedobrze. Wolałbyś pewnego dnia otworzyć stronę i zastać nowy system? Ja nie. Dla mnie najlepiej gdyby nic nie zmieniano, ale to temat na inną dyskusję. Ważną sprawą jest natomiast to o czym tu wielokrotnie pisano: można odnieść wrażenie, że nasze głosy są ignorowane, bank usuwa oczywiste błędy, ale sugestii co do zmian wyglądu czy pewnych funkcji nie bierze pod uwagę. Moderatorzy klepią formułki jak szef przykazał, ale nic z tego nie wynika.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |