03-12-2015 12:58
03-12-2015 15:01
03-12-2015 21:53
To ja znowu w drugą stronę - nie likwidujcie finansometru, to jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania swoimi finansami. Jeśli człowiek CHCE zwracać uwagę na co ile wydaje to lepiej sobie tego nie wyobrażam. Opcja "ukrycia" go może być, ale nie usuwajcie go całkowicie, zbyt wiele dobrego można z niego wyciągnąć jak się ruszy głową.
03-12-2015 23:05
Podpisuję się obiema rękami pod pomysłem "trybu classic" tak jak jest w ING Bank Online. Wątpię jednak aby nasze wpisy i ankiety odniosły jakikolwiek skutek, gdyż zespół kilkunastu osób, pracujących nad nową wersją serwisu musi przecież udowodnić, że Moje ING jest najlepsze i wszystkim podoba się finansjometr oraz inne nowinki dla dzieci.
04-12-2015 08:00
04-12-2015 23:27
Ja jestem bardzo zadowolona z nowego systemu, wyszukiwarka przy robieniu przelewów jest świetna. A przede wszystkim doczekałam się salda po każdej transakcji - dla mnie to było najwazniejsze. Wygląd nie jest dla mnie istotny, choć uważam że jest ok. z resztą to kwestia czasu, każdy sie do nowego wyglądu przyzwyczai. Prosty, przejrzysty system. Brakuje mi jedynie (albo nie umiałam znaleźć) w zakładce karty - mozliwości ustalania limitu wypłat. W starym systemie miałam taka mozliwość - co było bardzo dobre, przed planowana większą wypłatą z bankomatu zwiększałam limit, potem mozna było go z powrotem zmniejszyć, było to bardzo bezpieczne. Innych wad nie widzę. Uważam że że tym razem zmiana jest bardzo korzystna. ![]()
04-12-2015 23:38
Czy w nowym systemie planowana jest funkcja anulowania przelewów oczekujących?
05-12-2015 08:55 | Edytowano: 05-12-2015 11:41
Nie mamy tego w planach. Zasady w przypadku przelewów pozostają te same.
05-12-2015 09:19
05-12-2015 11:56
Super pomysl! Popieram calym sercem i rozumem
Przywrocmy chocby trzema kliknieciami ale przywrocmy spis liste przelewow wzorcowych ewentualnie dodajcie proszę mozliwosc tagowania przelewow![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |