13-08-2016 00:19
Mam problem z logowaniem, pomimo iz wydaje mi się że wpisuje poprwne dane.
Próba odblokowania konto i zmiany hasło nie przyniosła oczekiwanym rezultatów.
Pozdrawiam.
13-08-2016 08:20
Dostęp do bankowości internetowej jest blokowany po piątej próbie błędnego logowania (prawidłowy login i błędne znaki z hasła). Sprawdź czy próbowałeś logowac się już pięć razy i czy podawałeś prawidłowy login. Po piątej próbie wypełnij formularz odblokowania.
Jeżeli dalej nie możesz skorzystać z formularza odblokowania, skontaktuj się z nami, proszę: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest tego powodem.
Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?
11-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |