Odpowiedz

logowanie

Mam problem z logowaniem, pomimo iz wydaje mi się że wpisuje poprwne dane. 

Próba odblokowania konto i zmiany hasło nie przyniosła oczekiwanym rezultatów.

 Pozdrawiam. 

Odpowiedz
0 Lajków
jestemzly
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-08-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 829 wyświetleń)

Re.: logowanie

Dostęp do bankowości internetowej jest blokowany po piątej próbie błędnego logowania (prawidłowy login i błędne znaki z hasła).  Sprawdź czy próbowałeś logowac się już pięć razy i czy podawałeś prawidłowy login. Po piątej próbie wypełnij formularz odblokowania

 

Jeżeli dalej nie możesz skorzystać z formularza odblokowania, skontaktuj się z nami, proszę: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest tego powodem.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 805 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Zostawiam dla innych:

- Na ostateczną decyzję w ING trzeba trochę poczekać, ja czekałem 1,5 miesiąca

- Wybierajcie ogarniętych doradców, którzy wiedzą jak ING działa - pomoże to Wam zaoszczędzić nieco c

...

06-04-2025
zmiana marży w aneksie

Cześć,
mam pytanie do osób, które brały kredyt hipoteczny i później podpisywały aneks dotyczący stałego oprocentowania.

W 2021 roku zawarłem umowę kredytową z marżą 1,85 p.p., która – zgodnie z zapisami

...

06-04-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Zamiast odnieść się do badań, to wrzucasz chochoły z argumentami, o których nikt nie pisał Emotikon: Szczęśliwy Badania naukowe są po to, by je falsyfikować - proszę, wstaw badania, które sugerują, że menadżery haseł nie...

06-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy