25-03-2017 22:12 | Edytowano: 25-03-2017 22:21
Mam pytanie, kiedy ING planuje wdrożyć mobilną autoryzację ?
mBank za wdrożenie mobilnej autoryzację zdobył niedawno II miejsce w głosowaniu internautów: Mobile Trends Awards 2016
Działa to u nich bardzo fajnie, jest wygodne, bo nie trzeba przepisywać kodów z SMS-ów, jest bardziej bezpieczne, bo do zatwierdzenia operacji trzeba się zalogować do aplikacji mobilnej banku, (wius w telefonie już tak łatwo nie wykradnie treści SMS-a), widać na ekranie czytelny opis operacji, klikam "Autoryzuj/Odrzuć" i gotowe.
I odpada koszt SMS-ów, w ING za same SMS-y autoryzacyjne miesięcznie płaciłem 3-7 zł, średnio 5 zł na miesiąc, rocznie to daje 60zł prowizji (przy niby-darmowym koncie).
btw: ING wypadł (mam nadzieję że tylko chwilowo) z czołówki najbardziej innowacyjnyh ->ING widnieje w tym konkursie tylko w jednej kategorii "bankowość mobilna", gdzie zajął aż/a może-zaledwie 5 miejsce.
26-03-2017 22:00
Dziękujemy za sugestię. Pomysł faktycznie jest do przeanalizowania.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |