Odpowiedz

brak uprawnień

W ing business nie mam uprawnień do wpisywania zleceń,wykonywania i historii. 

Gdzie to zmienić? wiem, że zmiana uprawnień użytkownika i co dalej? w którym miejscu mam niezaznaczone odpowiednie opcje?

Odpowiedz
0 Lajków
olcia1537
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (6 334 wyświetleń)

Re: brak uprawnień

Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu, Podpisywanie przelewu, Wysyłanie przelewu) jak też w kolejnych sekcjach Uprawnienia transakcyjne zaznaczyć odpowiednie uprawnienia w grupie Rachunki, Przelewy i Lista zleceń.
Aby użytkownik mógł wysyłać przelewy konieczne jest upewnienie się czy jest przypisany do odpowiedniej grupy w schemacie akceptacji.

Najlepiej jak w tej sprawie skontaktujesz się z Centrum Wsparcia Biznesu pod numerem 32 357 00 24. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 258 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory Emotikon: Szczęśliwy

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy