- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
brak uprawnień
29-09-2022 21:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W ing business nie mam uprawnień do wpisywania zleceń,wykonywania i historii.
Gdzie to zmienić? wiem, że zmiana uprawnień użytkownika i co dalej? w którym miejscu mam niezaznaczone odpowiednie opcje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-10-2022 08:34
Re: brak uprawnień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu, Podpisywanie przelewu, Wysyłanie przelewu) jak też w kolejnych sekcjach Uprawnienia transakcyjne zaznaczyć odpowiednie uprawnienia w grupie Rachunki, Przelewy i Lista zleceń.
Aby użytkownik mógł wysyłać przelewy konieczne jest upewnienie się czy jest przypisany do odpowiedniej grupy w schemacie akceptacji.
Najlepiej jak w tej sprawie skontaktujesz się z Centrum Wsparcia Biznesu pod numerem 32 357 00 24. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość