Odpowiedz

brak przelewu

Wczoraj koleżanka robila mi przelew z banku pocztowego do ING okolo godziny 9-10 i przelew nadal nie dotarł do mnie dlaczego ? powinien  być po 15.

Odpowiedz
0 Lajków
Mała9618
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-08-2016
Wiadomość 1 z 2 (7 599 wyświetleń)

Re.: brak przelewu

Sesje przychodządze przelewów Elixir mamy w następujących godzinach:

  • 11.00,
  • 15.00,
  • 17.30.

Pieniądze na kontach klientów księgujemy niezwłocznie po ich otrzymaniu. Różnice w terminie zaksięgowania pieniędzy wynikają z terminów sesji rozliczeń międzybankowych Elixir, które prowadzi Krajowa Izba Rozliczeniowa. 

Jeżeli nie masz jeszcze pieniędzy na koncie, proszę, skontaktuj z się z nadawcą przelewu aby zweryfikować poprawność danych przelewu. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 531 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy