12-11-2020 16:41
13-11-2020 17:51
@KaRuuus22 Czy na pewno mówimy o koncie w ING Banku Śląskim? Pytam, ponieważ piszesz, że wróciłaś z Holandii i nie zamknęłaś konta.
Jeśli chodzi o nas, to możesz zmienić numer telefonu w naszej dowolnej placówce. Dzięki temu nadasz później nowe hasło. Numer możesz zmienić także, jeśli zamówisz Jednorazowy Kod Aktywacyjny, który wysyłamy pocztą na Twój adres korespondencyjny (możesz zmienić adres na infolinii 32 357 00 69). Zrobisz, to tutaj- https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Opcja "Nadaj nowe hasło". W ostatnim kroku, gdy system poprosi Cię o kod sms, kliknij "Nie dostałam kodu sms". Tam znajdziesz opcję zamówienia przesyłki
Jeśli jednak mówimy o koncie w holenderskim ING, to nie jesteśmy w stanie tutaj pomóc Proszę, skontaktuj się z ING NL.
04-03-2023 07:54
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |