Odpowiedz

Zaplanowane płatności.

[ Edytowane ]
Od kilku lat próbuje zwrócić uwagę na funkcjonalność płatności z odroczonym terminem. Problemem są zaplanowane płatności w walucie innej niż PLN. Otóż o ile w walucie PLN taka zaplanowana płatność z odroczonym terminem, może być wyedytowana i np zmieniona data lub wysokość płatności etc., o tyle w innych walutach jest to niemożliwe i pozostaje jedynie skasować zaplanowany przelew i wygenerować nowy. Nie rozumiem czemu przez tak długi czas (już kilka lat temu zwróciłem na to uwagę poprzez aplikację) nie udostępniono tej funkcjonalności? Odnoszę wrażenie że jest to celowe działanie skoro waluta PLN pozwala na ową funkcjonalność.
Odpowiedz
0 Lajków
Bumbam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 935 wyświetleń)

Re: Zaplanowane płatności.

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 885 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy