Odpowiedz

Zamykanie konta osobistego

Dzień dobry! Mam takie pytanie: nie mam teraz okazji, aby pojechać do Polski i zamknąć moje osobiste konto. jak zrobiłbym to przynajmniej tak, Że bank nie zabrał 7 zł?

Odpowiedz
0 Lajków
van4opas
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
25-08-2017
Wiadomość 1 z 5 (6 873 wyświetleń)

Re.: Zamykanie konta osobistego

@van4opas 7 zł pobieramy miesięcznie za kartę płatniczą. Opłaty możesz uniknąć, jeżeli w okresie rozliczenia (od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca) będziesz miał zaksięgowane płatności kartą:

  • Na co najmniej 200 zł (przy koncie Direct 18-26 lat),
  • Na co najmniej 300 zł (przy pozostałych kontach osobistych).

Konto możesz zamknąć z zagranicy korespondencyjnie. Swój wzór podpisu powinieneś potwierdzić przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy prawnej.

Zachęcam jeszcze do przemyślenia decyzji. W przyszłości konto może okazać się pomocne w np. robieniu przelewów lub płatności za zakupy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 811 wyświetleń)

Re.: Zamykanie konta osobistego

Czy opłata jest pobierana od karty zastrzeżonej?

W przypadku @van4opas mógłby ją zastrzec i mieć w chwili obecnej samo konto.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (6 586 wyświetleń)

Re.: Zamykanie konta osobistego

Nie pobieramy opłaty miesięcznej za zastrzeżoną kartę. 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (6 528 wyświetleń)

Re.: Zamykanie konta osobistego

@van4opasczyli problem rozwiązany. Zastrzeż kartę i opłaty nie będą pobierane. Będzie chciał wznowić aktywność konta, zamówisz nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (6 526 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy