Odpowiedz

Wiadomość o przerwach technicznych

System Moje ING posiada bardzo wygodny system informowania użytkowników - Wiadomości.
Dlaczego informacje o przerwach technicznych nie są nim wysyłane, tylko publikowane na blogu? 

Nie każdy ma czas i chęci sprawdzać codziennie bloga ING, by a nóż dowiedzieć się, czy czasem nie planowana jest przerwa techniczna. Zróbcie krok w stronę użytkowników i korzystajcie z tego systemu Emotikon: Szczęśliwy

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 5 (8 564 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

Dziękujemy za sugestię. Każdą taką sugestię analizujemy.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (8 510 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

A czy jest szansa udostępnienia gdzieś listy zgłoszonych sugestii i informacji o stanie ich zaakceptowania bądź nie? Ewentualnie stanie pracy nad nimi?

Coś podobnego jak jest tutaj:
http://forum.flymeos.com/forum-4-1.html
http://forum.flymeos.com/forum-5-1.html
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 3 z 5 (8 412 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

[ Edytowane ]

@Tymcio Informację o tym jak będzie rozwiajała się bankowość mobilna znajdziesz tutaj.

Przykłady zmian wprowadzonych na podst głosu klienta:

  • Wykonaj transakcję
    • przesunęliśmy przycisk „Potwierdź” wyżej, aby był widoczny na ekranie zawsze od razu bez scrollowania;
    • wyciągnęliśmy check boxa „stałe zlecenie”, aby składanie zlecenia było bardziej intuicyjne

 

  • Odbiorcy – przyspieszyliśmy wprowadzenie tej funkcji dla wygody klientów;

  • Wprowadziliśmy możliwość ukrycia kwot na głównym ekranie;

  • Dodaliśmy większą liczbę filtrów przy wyszukiwaniu transakcji.

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 5 (8 372 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

Widzę, że ta infografika ciągle się zmienia.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 5 z 5 (8 359 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak gotówki po wpłaceniu w wpłatnomacie.

I jak gotoweczka wróciła? Czy odświeżasz co 15 min z nerwami i ciągłymi prośbami o przyspieszenie tych leniów ?

12-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Ale co się takiego w ING stało, że poziom tej obsługi klienta spadł do zera. Nie można uzyskać żadnej informacji, wszystko tygodniami się ciągnie. Banki spółdzielcze są na wyższym poziomie, a tu XXI w...

12-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

To w sumie nawet gorzej świadczy o banku. Zamiast zająć się zalegającymi od miesięcy wnioskami które były składane wg starszej procedury i które nie są rozpatrywane zajmują się nowym procesem.

 

12-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy