Odpowiedz

Wiadomość o przerwach technicznych

System Moje ING posiada bardzo wygodny system informowania użytkowników - Wiadomości.
Dlaczego informacje o przerwach technicznych nie są nim wysyłane, tylko publikowane na blogu? 

Nie każdy ma czas i chęci sprawdzać codziennie bloga ING, by a nóż dowiedzieć się, czy czasem nie planowana jest przerwa techniczna. Zróbcie krok w stronę użytkowników i korzystajcie z tego systemu Emotikon: Szczęśliwy

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 5 (8 261 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

Dziękujemy za sugestię. Każdą taką sugestię analizujemy.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (8 207 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

A czy jest szansa udostępnienia gdzieś listy zgłoszonych sugestii i informacji o stanie ich zaakceptowania bądź nie? Ewentualnie stanie pracy nad nimi?

Coś podobnego jak jest tutaj:
http://forum.flymeos.com/forum-4-1.html
http://forum.flymeos.com/forum-5-1.html
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 3 z 5 (8 109 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

[ Edytowane ]

@Tymcio Informację o tym jak będzie rozwiajała się bankowość mobilna znajdziesz tutaj.

Przykłady zmian wprowadzonych na podst głosu klienta:

  • Wykonaj transakcję
    • przesunęliśmy przycisk „Potwierdź” wyżej, aby był widoczny na ekranie zawsze od razu bez scrollowania;
    • wyciągnęliśmy check boxa „stałe zlecenie”, aby składanie zlecenia było bardziej intuicyjne

 

  • Odbiorcy – przyspieszyliśmy wprowadzenie tej funkcji dla wygody klientów;

  • Wprowadziliśmy możliwość ukrycia kwot na głównym ekranie;

  • Dodaliśmy większą liczbę filtrów przy wyszukiwaniu transakcji.

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 5 (8 069 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

Widzę, że ta infografika ciągle się zmienia.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 5 z 5 (8 056 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy