Odpowiedz

Wiadomość o przerwach technicznych

System Moje ING posiada bardzo wygodny system informowania użytkowników - Wiadomości.
Dlaczego informacje o przerwach technicznych nie są nim wysyłane, tylko publikowane na blogu? 

Nie każdy ma czas i chęci sprawdzać codziennie bloga ING, by a nóż dowiedzieć się, czy czasem nie planowana jest przerwa techniczna. Zróbcie krok w stronę użytkowników i korzystajcie z tego systemu Emotikon: Szczęśliwy

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 5 (9 179 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

Dziękujemy za sugestię. Każdą taką sugestię analizujemy.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (9 125 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

A czy jest szansa udostępnienia gdzieś listy zgłoszonych sugestii i informacji o stanie ich zaakceptowania bądź nie? Ewentualnie stanie pracy nad nimi?

Coś podobnego jak jest tutaj:
http://forum.flymeos.com/forum-4-1.html
http://forum.flymeos.com/forum-5-1.html
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 3 z 5 (9 027 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

[ Edytowane ]

@Tymcio Informację o tym jak będzie rozwiajała się bankowość mobilna znajdziesz tutaj.

Przykłady zmian wprowadzonych na podst głosu klienta:

  • Wykonaj transakcję
    • przesunęliśmy przycisk „Potwierdź” wyżej, aby był widoczny na ekranie zawsze od razu bez scrollowania;
    • wyciągnęliśmy check boxa „stałe zlecenie”, aby składanie zlecenia było bardziej intuicyjne

 

  • Odbiorcy – przyspieszyliśmy wprowadzenie tej funkcji dla wygody klientów;

  • Wprowadziliśmy możliwość ukrycia kwot na głównym ekranie;

  • Dodaliśmy większą liczbę filtrów przy wyszukiwaniu transakcji.

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 5 (8 987 wyświetleń)

Re.: Wiadomość o przerwach technicznych

Widzę, że ta infografika ciągle się zmienia.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 5 z 5 (8 974 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

PIN dostępu do klucza u2f w apce mobilnej nie działa. Pracuje natomiast w przeglądarce bez zastrzeżeń.
Prawdopodobnie na wskutek aktualizacji Android 14 ewentualne Apki ING Dlaczego może ktoś coś... dz...

13-01-2025
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Re.: Czy warto kupić ekspres do firmy

Hej, jeśli macie w firmie ludzi, którzy piją kawę regularnie, to ekspres do firmy to naprawdę dobry pomysł. Możecie wziąć coś, co nie zajmuje dużo miejsca, a jednocześnie robi dobrą kawę. Są ekspresy,...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy