10-01-2017 12:52
System Moje ING posiada bardzo wygodny system informowania użytkowników - Wiadomości.
Dlaczego informacje o przerwach technicznych nie są nim wysyłane, tylko publikowane na blogu?
Nie każdy ma czas i chęci sprawdzać codziennie bloga ING, by a nóż dowiedzieć się, czy czasem nie planowana jest przerwa techniczna. Zróbcie krok w stronę użytkowników i korzystajcie z tego systemu
11-01-2017 13:03
Dziękujemy za sugestię. Każdą taką sugestię analizujemy.
18-01-2017 17:49
20-01-2017 11:47 | Edytowano: 20-01-2017 11:48
@Tymcio Informację o tym jak będzie rozwiajała się bankowość mobilna znajdziesz tutaj.
Przykłady zmian wprowadzonych na podst głosu klienta:
20-01-2017 13:51
Widzę, że ta infografika ciągle się zmienia.
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |