Bankowość internetowa

Odpowiedz

Weryfikacja autentyczności potwierdzenia przelewu?

Witam serdecznie,

 

jak w domowych warunkach mogę sprawdzić autentyczność nadesłanego pliku pdf(ING), jak sprawdzić czy nie był edytowany?

Uruchomiłem dokument w programie adobe reader w celu sprawdzenia podpisu cyfrowego jednak mam komunikat, że ING PDF Signer has expired 24.05.2017. Czy dokumenty nie są już podpisywane cyfrowo?

Odpowiedz
0 Lajków
kurekadam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
23-05-2018
Wiadomość 1 z 4 (29 772 wyświetleń)

Re.: Weryfikacja autentyczności potwierdzenia przelewu?

[ Edytowane ]

Czy potwierdzenie przelewu jest prawdziwe i czy moglo byc anulowane bez mojej wiedzy?

Odpowiedz
0 Lajków
KasiaPecko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-03-2020
Wiadomość 2 z 4 (27 143 wyświetleń)

Re.: Weryfikacja autentyczności potwierdzenia przelewu?

Potwierdzenie przelewu jest możliwe do pobrania w bankowości elektronicznej, po wykonaniu operacji przez bank, nie wcześniej. 

aby powiedzieć coś więcej sprecyzuj bardziej swoje pytanie, proszę.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (27 099 wyświetleń)

Re: Re.: Weryfikacja autentyczności potwierdzenia przelewu?

KasiaPecko, poniżej znajdziesz kilka informacji, na co należy zwrócić uwagę i jak rozpoznać czy dokument jest autentyczny.

Po otwarciu potwierdzenia wejdź w Plik i Właściwości. Najważniejsza informacja, to pozycja Autor – powinno tam być ING Bank Śląski S.A. Kolejna pozycja, to Aplikacja. Tam również powinno być wpisane ING Bank Śląski S.A. Jeżeli dokument został zmodyfikowany, to zobaczysz brak Autora i pod Aplikacją program jaki został użyty do zmiany dokumentu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (27 065 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy