10-05-2022 19:18
Wykonałam dzisiaj z konta firmowego kilka przelewów, pieniądze zeszły z konta, ale w historii nie widnieją potwierdzenia dokonania tych transakcji, przy czym na stronie głównej, po prawej stronie, nad historią wyświetla się komunikat "Prezentowana historia może być niepełna". Potrzebuję je pilnie wysłać do biura rachunkowego i nie wiem co mogę zrobić w tej sytuacji. Dodam jeszcze, że przelewy przychodzące normalnie są ujęte w historii.
Robiłam też przelewy z konta osobistego i tutaj nie ma powyższego problemu, także naprawdę nie wiem o co chodzi.
Proszę o pomoc.
10-05-2022 19:24
Dzisiaj, pomiędzy godzinami 13:40 a 15:15 wystąpił błąd w Moje ING. Polegał on na tym, że część transakcji na rachunkach firmowych nie była prezentowana w historii konta.
Najpóźniej jutro rano, dane zostaną skorygowane i wszystkie transakcje będą widniały w systemie.
Za utrudnienia przepraszamy.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |