Odpowiedz
Highlighted

Umowa klienta

Zapomniałam mojego numeru klienta, a wiem że jest on w umowie którą dostałam e-mailem i do której hasłem jest mój PESEL. Jednak za żadne skarby świata nie mogę otworzyć pliku, bo pokazuje mi że mam złe hasło za każdym razem gdy je wpisuję. Na nowe dokumenty musiałabym czekać w obecnej sytuacji do 2 tygodni, a ja muszę mieć dostęp do konta już teraz. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
JustynaFilipek
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
01-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (266 wyświetleń)
Highlighted

Re: Umowa klienta

Prosimy sprawdź, czy na pewno wpisujesz poprawny pesel. Być może wkrada się jakiś dodatkowy znak lub spacja?

Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, to login możesz sprawdzić również tam - Menu/Dane i ustawienia/Dane.

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
192
55
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (229 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Zmiana oprocentowania a harmonogram pożyczki

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wpływu zmiany oprocentowania na nadpłatę pożyczki. Po ostatniej zmianie oprocentowania mój harmonogram nie uwzględnia kwoty nadpłaty... co się stało ze środkami? Poka...

31-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Jeśli zamówiłeś kolejny kod aktywacyjny na naszej stronie internetowej, to wyślemy go pocztą na wskazany w systemie adres do korespondencji. 
Proszę, zadzwoń na naszą infolinią pod numerem +48 32 357

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy