Odpowiedz

Transakcje gotówkowe

Witam,

prowadzenie swoich finansów przy płatnościach kartą / przelewach działa bardzo dobrze, kategorie, wykresy etc. 

Czy istnieje możliwość dodania transakcji gotówkowej (wpisania kwoty wydanej gotówce i przypisania do danej kategorii) i późniejsze uwzględnianie tego w wykresach? 

 

klijakub
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
27-01-2016
Wiadomość 1 z 3 (7 006 wyświetleń)

Re.: Transakcje gotówkowe

W Moje ING możesz analizować wydatki wykonane w usłudze internetowej lub kartą. Propozycję dodawania wydatków gotówkowych przekazałam do jednostki, która zajmuje się nową usługą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 935 wyświetleń)

Re.: Transakcje gotówkowe

@klijakub Jeżeli wypłacasz pieniądze z bankomatu przy użycia karty do rachunku, który u nas posiadasz, to taka transakcja będzie widoczna w historii operacji. Dla takiej wypłaty już teraz możesz określić na co wydałeś kwotę. Wystarczy, że w historii rachunku klikniesz na daną transakcję wypłaty z bankomatu i pojawi się opcja "Zmień kategorię" oraz "Podziel kategorię".



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (6 860 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy