Odpowiedz

Transakcja oczekująca

Dzień dobry,

Zrobiłem dziś na swoim ING (ING Biznes) 2 transakcje - obydwie z innymi tytułami przelewu ale na to samo konto - również w ING. Robię tak co miesiąc i zawsze było OK, ale dzisiaj coś poszło nie tak, gdyż jedna transakcja przeszła od razu, druga niestety wisi - jest w statusie "oczekuje na realizację". Czy ktoś wie co może być przyczyną?

Odpowiedz
0 Lajków
MichalPawlak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-02-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 332 wyświetleń)

Re: Transakcja oczekująca

@MichalPawlak chcielibyśmy pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu, ale bez sprawdzenia danych nie mamy takiej możliwości. Napisz do nas w ING Business w zakładce Dokumenty i wiadomości  >> Nowa wiadomość wybierając grupę wiadomości Pytania i reklamacje

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (5 186 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy