Odpowiedz

Transakcja oczekująca

Dzień dobry,

Zrobiłem dziś na swoim ING (ING Biznes) 2 transakcje - obydwie z innymi tytułami przelewu ale na to samo konto - również w ING. Robię tak co miesiąc i zawsze było OK, ale dzisiaj coś poszło nie tak, gdyż jedna transakcja przeszła od razu, druga niestety wisi - jest w statusie "oczekuje na realizację". Czy ktoś wie co może być przyczyną?

Odpowiedz
0 Lajków
MichalPawlak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-02-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 272 wyświetleń)

Re: Transakcja oczekująca

@MichalPawlak chcielibyśmy pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu, ale bez sprawdzenia danych nie mamy takiej możliwości. Napisz do nas w ING Business w zakładce Dokumenty i wiadomości  >> Nowa wiadomość wybierając grupę wiadomości Pytania i reklamacje

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (4 126 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy