19-12-2024 15:52
20-12-2024 16:02
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia, aby zobaczyć czy będzie ta sama sytuacja. Akceptujemy:
03-01-2025 18:28
Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, tryb incognito też nie. Nie odpala się w najnowszym Chrome ani w Operze.
Nie mam też antywirusa który by cokolwiek blokował.
Bardzo proszę o pomoc.
07-01-2025 18:45
Mam dokładnie ten sam problem, nie pomaga czyszczenie, nie mam antywirusa
07-01-2025 18:53
Witam,
mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?
08-01-2025Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja
08-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |