Odpowiedz

Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
MarioT
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 108 wyświetleń)

Re.: Pula kodów De'Longhi

Na ten moment pula kodów do De'Longhi została wyczerpana. Zachęcamy do obserwowania naszej strony.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
197
40
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 030 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy