Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Aktywacja bankowości internetowej
11-11-2024 11:26
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Nie posiadam loginu oraz hasła do aktywacji bankowości internetowej.
Czy jest możliwość wysłania potrzebnych danych kurierem na adres zamieszkania?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 1 z 2
(1 516 wyświetleń)
12-11-2024 11:30
Re.: Aktywacja bankowości internetowej
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu hasło zmienisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość