10-11-2024 02:49
Hej,
Dokonałem zwrotu zamówienia w sklepie internetowym które ma konto firmowe w Ing. Aby otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany towar zapłacony za pobraniem, musiałem uzupełnić formularz i podać tam numer rachunku na który ma zostać wykonany przelew.
Niestety, ale przypisywałem numer konta ręcznie i jeszcze bez okularów i pomyliłem się w rachunku. Wpisałem ten numer konta PL88249059543316152074037897. Strona ibancalculator.com mówi, że konto ma prawidłową długość, ale nie można ustalić do jakiego banku należy rachunek.
Co w takiej sytuacji? Przelew zostanie zwrócony do nadawcy, przelew gdzieś utknie? Jest szansa na odkręcenie sytuacji?
10-11-2024 10:37
Jeśli numer konta jest błędny, to w takiej sytuacji przelew nie powinien zostać zrealizowany a pieniądze powinny wrócić do nadawcy.
Najlepiej jednak skontaktować się z sprzedawcą i spróbować zmienić dane do wypłaty zwrotu.
10-11-2024 11:25
Skelp mówi, że przelew został wysłany... Trochę dziwna sprawa bo jak chciałem zrobić przelew na 1zł ze swojego prywatnego konta, żeby zobaczyć czy przelew wyjdzie i ile dni trzeba poczekać na zwrot pieniędzy do nadawcy na ten błędnie podany rachunek to był błąd z informacja o błędnym numerze rachunku... Dziwnie, że formularz przelewu kona firmowego nie sprawdziło, czy numer rachunku jest poprawny
Czy ING coś w tym temacie robi w ogóle, że taka cisza, czy cisza dlatego, że nic nie robicie w tym temacie?
13-11-2024Dokładnie, u mnie też problem.
Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za
... 12-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
11 | |
11 | |
7 | |
5 |